Sider

søndag 7. november 2010

Vi koser oss!

Det har gått så bra i natt også!
hmmm...lurer på om hun savner søskene sine og mamman? merker ikke så mye,men er kanskje litt rasløs innimellom,men tror bare at hun vil leke da:) vi ler masse når hun leker,gjør masse rart! Hun er veldig aktiv tidlig på dag! nesten sann jeg ikke vet hva jeg skal gjøre for at hun skal bli fornøyd...ut å leke,spise,kose,så på do!
I dag skal vi rusle litt nede ved sjøen her...men kjenner jeg er så redd for at hun skal stikke av! uff!!
Får prøve å følge Marianne sitt råd,om at vi må stole på hunden vår.
Nå piper hun ved døren når hun må bæsje! men tisser inne en del enda..hun er så fin og søt.
Er så rolig å snill,når det kommer noen hit så er hun veldig imøtekommede mot alle! blir glad!
Trudde det var mye mere slitsomt men valp i huset.
Men kvardagen har vel ikke startet helt ennå....;)

2 kommentarer:

  1. Gulli er nok vant til en del aktivitet på morgenen..Siden jeg pleide å ha de med to timer i skogen fra ca 10 til 12....Så dere får bare prøve å snu henne litt ;) Det er viktig å stole på valpen sin, det skal mye til at hun vil løpe vekk fra dere...Ha gjerne med litt snadder dere kan gi henne, så skal det enda mer til før hun løper sin vei! Husk at det er hunden som skal passe på dere, og IKKE omvendt! Rop KUN på henne når dere ser at hun er på vei MOT dere! Løper hun i motsatt retning så løper dere også i motsatt retning mens dere ler og hoier..Da vil hun fort snu for å se hva dere driver med for noen gøy! God tur i fjæra!! Pass på så hun ikke drikker salt vann da, det er typisk uerfarne valper det, og er ikke sunt..Ta med vannflaske og skål når dere skal være med sjøen.

    SvarSlett
  2. ja jeg skal prøve å roe meg ned på dette! takk for gode råd,Marianne!

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
Dette er en blogg for å dele opplevelser og bilder av Gulli, først og fremst til hun som vi kjøper kvalpen av, Marianne Velle,men også for å bli kjent med andre som har islandshund og deres erfaringer:)

Følgere

Bloggurat