Sider

lørdag 6. november 2010

Endelig!

Etter en kina reise uten like er vi nå endelig hjemme med Gulli!
Jeg var så spent,da vi kom fram var hun ganske overlegen,noe som visst var uvanlig for henne,kan hende hun merket at jeg var spent og uerfaren med hunder? Jeg syns det var litt vanskelig å vite hva jeg skulle gjøre,men tenkte at ting får komme naturlig etterhvert!
Det var forresten morsomt å se hvordan hundene hadde det,og hvordan ting fungerte der med Marianne:)

Da vi satt oss i bilen begynte hun å pipe...og jeg tenkete at slik blir det vel hele veien hjem! Men neida,hun sovnet på fanget:)
etter en stund stoppet vi så hun fikk springe litt å få mat å drikke,så var det inn i bilen å sove igjen på fanget!
slik var det hele veien hjem,så avslappet og trygg! Hun koset seg inntil oss,gnuret nasen inn i armkroken å sov å sov! I 13 timer,uten en lyd!!!! Utrulig!!
Da vi kom hjem bare labbet hun rett inn,snuste rundt,begynte å leke å styre på etter en lang biltur,såg ut som hun hadde vært her hele livet,ikke redd for noe!!
Etter en stund sovnet hun,og sov nesten gjennom hele natten,med unntak av en gang,da kom hun med labben bort å ville leke,men sovnet fort til igjen. Klokken halv åtte var det morgen.
Morgen timene var hun litt rastløs,var masse på do og virret litt rundt. Og vil ha oppmerksomhet hele tiden:) :)
Stefan var ute masse med henne,og etter en stund var hun roligere.
Nå har hun fått hilse på barna våre,det gjekk kjempebra! De var også veldig spente,det ser ut som Gulli takler de fleste situasjoner,hun har sikkert fåttt masse trygghet fra der hun kommer fra!
Så satser vi på at dagene som kommer går bra....noen utfordringer kommer nok! De får vi ta etterhvert.

Tusen takk til Marianne,for at vi fikk kjøpe valp hos henne. Det var nok et lurt valg ;)
Tror muligens hun var litt bekymret når vi reiste,men vi kan love henne et trygt og godt hjem med masse kjærlighet og glede! Så får alt det andre komme etterhvert!

Bilde får komme senere!

2 kommentarer:

  1. Så godt at turen hjem gikk så fint ;)

    Å jeg var nok ikke sååå bekymret, heller litt undertrykt sorg der for å miste godjenta mi! Men nå er alt bra og jeg gleder meg til å følge dere på den herlige reisen det er å ha en islender som bestevenn!

    SvarSlett
  2. Så herlig da!!!! Deilig å endelig komme i gang etter lang ventetid !!

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
Dette er en blogg for å dele opplevelser og bilder av Gulli, først og fremst til hun som vi kjøper kvalpen av, Marianne Velle,men også for å bli kjent med andre som har islandshund og deres erfaringer:)

Følgere

Bloggurat