Sider

mandag 8. november 2010

Det går som en drøm her med Gulli!
I dag har vi vært nede ved sjøen,det gjekk veldig bra,hun holder seg rundt meg hele tiden:)
så nå har den frykten for at hun skal stikke av blitt mindre!
Men...hun har diare i dag:( kjenner jeg bekymrer meg litt for det da...hun har kun fått av sin mat..med unntak av dentastix og en slik knagebein av okse??husker jammen ikke...skulle vere bra for valper visstnok,kan ver hun har vondt i magen av det.
Merker ikke noe på henne ellers...
Har øvd litt på at hun er litt alene i dag,bare noen få minutter av gangen.
Hun reagerer ikke så veldig mye på det!
ellers så tenker jeg litt på neste uke,da er det meldt veldig kaldt,og Gulli skal vere med Stefan på jobb,utejobbing! Tror hun må få venne seg til å vere litt inni i bilen alene også,må jo få varmet seg innimellom!
Hun ELSKER forresten å vere i bil...da bli hun helt rolig!!
jaja...vi får prøve oss frem å se hvordan det går!

Hun begynte å pipe i dag,hun hørte hunder som bjeffet på tv...hun ble veldig urolig og kom å ville ha trøst!

3 kommentarer:

  1. Så spennande å lesa om korleis det går med dåke. No er det rett før vi skal hente Freya...uff, ja eg og tenker mykje på om at ho kan stikke av...veit ikkje om eg tør å ha henne laus...?

    Stakkar, så ho har vondt i magen sin, ja blir vel kanskje nokre dagar med slik og...

    Heldige som kan ta hunden med på jobb da. Vi har jo ikkje mulighet for det, så det er ein ting eg gruer meg for. men mannen har teke fri den første veka så får vi ta litt kortare dagar etter vi er begynt på jobb. Ikkje lett for meg, då eg er lærar. Men det skal nok gå, vi får bare venne den til å vera aleine litt etter litt. men fortsatt lukka til :-)

    SvarSlett
  2. ja det går veldig bra! men er sann som når man får barn,glede og bekymring hand i hand:) mest glede selvsagt!
    ja må regne med at hun må venne seg til å vere heime aleine litt!
    Nydelig hund Freya:) masse lykke til!!

    SvarSlett
  3. Det er veldig vanlig at valper får litt diare når de flytter i nytt hjem..Men prøv å begrense godbiter og tyggebein foreløpig. Gi henne heller sånne tørre ben du får på matbutikken, de klarer de ikke å få i seg noe av, bare gode å tygge på. Vet Samur også hadde litt diare, men var god igjen dagen etterpå, så trøst deg med at det er veldig vanlig ;)

    Hun kan nok blil litt kald ja, men visst han har henne i bilen en del, så går det nok fint..Hun er jo vant til å være i bil og trivest med det. Når hun er ute så kan han jo ha med et teppe til henne som hun kan sette seg på visst hun blir kald på potene.

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
Dette er en blogg for å dele opplevelser og bilder av Gulli, først og fremst til hun som vi kjøper kvalpen av, Marianne Velle,men også for å bli kjent med andre som har islandshund og deres erfaringer:)

Følgere

Bloggurat