Sider

torsdag 11. november 2010

Nå begynner kvardagen!

I  morgen må jeg på planleggingsdag med jobben,så fra nå av må Gulli vere med Stefan på jobb!
Dette blir nok litt stress til å begynne med...kanskje noen skremmende lyder og maskiner,det liker hun ikke!!
Men etterhvert så tror jeg hun vil kose seg masse på "jobb":)
I natt var hun litt våken...fra fem til halv sju,da ville hun leke! men jeg ga henne ikke noe oppmerksomhet,¨så hun sovnet rett før vi sku stå opp!!
Akkurat nå ligger hun foran tv med Malene og slikker henne på handa,,så glad i henne:)
hun spiser og er aktiv...vi er en del i lysløypa her å trasker...eller andre områder som er fine.
Jeg er sykemeldt litt for tiden så blir hjemme et par dager i uken,så da får jeg litt tid med henne på dagtid likevel:) jeg ønsker meg forresten en fri dag i uken!! er ganske utbrent i jobben som jeg har hatt i snart 20 år i barnehagen,samtidig som det er kjekt! kunne tenke meg å styrt dagen mer selv,men penger må vi jo ha!!
jaja,dagens hjertesukk!
har iallfall blitt såå glad i hunden vår:) hun får masse oppmerksomhet av oss alle!

3 kommentarer:

  1. Så godt at Gulli ikke bare biter på Malene, men er litt god også!
    Å være med stefan på jobb vil nok bli Gullis favoritt ting etterhvert tenker jeg! Som du ser så må hun bare bli vant til det først!
    Sykemeldt, jaja, det var jo ikke det værste tidspunktet da ;)

    SvarSlett
  2. ja, kan bli nok etter å ha jobba i barnehagen i 20 år....slitsomt til tider, eg veit det då eg har jobba i barnehage sjølv.

    Men det er så spennande å lesa om korleis det går med dåke då de har vore litt tidlegare enn oss. Vi reiser i morgon og kjem heim att laurdag---dette blir stor stas!!!

    Ellers har vi opna forsekken i dag og katten er heilt bananas her heime...fekk jo eit par knottar og jammen smakte det godt!

    Jobb og hund, ja det er nok ikkje så mange der ute som er heime heile tida med dei....trur nok det går fint. Her hjå oss er det Harald som akal ta seg ein del fri i starten. Men er vel viktig å starte heima-aleine-treninga snarast.

    Tvi Tvi---går nok bra!

    SvarSlett
  3. sykmelding passet bra..men har vært det en stund allerede! muskler og ledd verket,og kroppen var sliten.nå kjenner jeg overskuddet er på vei tilbake og det er bra:)
    Lykke til Janne,sikker på dere er spente:)
    glerder meg til å høre hvordan det går...

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
Dette er en blogg for å dele opplevelser og bilder av Gulli, først og fremst til hun som vi kjøper kvalpen av, Marianne Velle,men også for å bli kjent med andre som har islandshund og deres erfaringer:)

Følgere

Bloggurat