Sider

onsdag 23. februar 2011

Gulli stor jente!

Gulli har vært litt "travel" i det siste! Det startet med diare forrige helg,å masse mas om natten,da hun måtte ut på do,var tørst å slikka seg masse om natten!
Så for to dager siden,begynte hun å blø! Jeg kontaktet Marianne for å høre om det kunne være løpetid på gang, (det kunne ikke være så mye annet) selv om jeg syntes det var litt tidlig! så det er nok det ja ;)

Hun  blør ikke mye,men er trøtt å sliten på kvelden og fortsatt litt urolig på natten! Det er i grunn det eneste jeg har merket,hun har vært klengete og kosete i forkant,men nå vil hun ha mere fred og ro! 

Hun er da så snill å god den jenta,så det var uvanlig at hun begynte å "makke" slik på natten,men nå har vi vel grunnen tenker jeg!

5 kommentarer:

  1. Stoooor jente ja!! Tenk løpetid allerede, hvor ble det av de søte små???
    Uroen vil nok gå over snart, å Gulli vil nok bli enda roligere en hun var før..Godt å bli voksen også,

    SvarSlett
  2. Hjelp....då er det altså sant. Tenk deg at no er dei liksom kjønnsmodne då, hjelpe meg...

    Ja, men det er no sikkert greit at dei blir store og. I dag morges kasta Freya opp inni buret sitt og ein klatt på golvet. Har dette noko å gjere med løpetida eller er det berre slikt som skjer innimellom?

    Kos deg vidare med gulli!

    SvarSlett
  3. I hvertfall en ting man slipper med hann hund :-)

    SvarSlett
  4. Gulli kastet opp og var dårlig i magen rett før iallefall! men om det hadde noe med det å gjøre vet jeg ikke!
    Det var liksom ikke i tankene mine da...

    SvarSlett
  5. Blir litt skummelt med løpetid, synes jeg. De skal jo ikke parres før de er 2 år, og vi har jo en hanne i huset.. Så det blir sikkert en utfordring å kontrollere disse løpetidene..

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
Dette er en blogg for å dele opplevelser og bilder av Gulli, først og fremst til hun som vi kjøper kvalpen av, Marianne Velle,men også for å bli kjent med andre som har islandshund og deres erfaringer:)

Følgere

Bloggurat