Sider

søndag 16. januar 2011

Min film

5 kommentarer:

  1. en liten film snutt som viser at Gulli lyr navnet sitt når jeg roper på henne!;) mobil film,så det er ikke av beste kvalitet!

    SvarSlett
  2. Oi, så flink jente da! Ser hun har skikkelig fin krøll på halen, å at voksenpelsen begynner å komme ut. Hu blir nok veldig lik pappaen i pelslengden, å farge!

    SvarSlett
  3. Herlig når de begynner å bli skikkelig hund :-) Flink på tilkalling også :-)

    SvarSlett
  4. Så gøy å se livefilm av Gulli! Er ho flink på innkalling? Vi har litt problem med det og skal til å trene på det. Har noko gode råd på dette? Kva gjør du?

    Er jo så like disse jentene våre...samme fargen:-)

    SvarSlett
  5. Ja hun er flink når det kun er oss i familien på tur!
    Men når det kommer andre folk og hunder glemmer hun seg helt!
    Jeg gir henne en god bit når hun kommer,jeg sier KOM,så får hun springe igjen:)holder på sann gjennom hele turen,når vi er i skogen!

    Ja de er like desse jentene ja;)

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
Dette er en blogg for å dele opplevelser og bilder av Gulli, først og fremst til hun som vi kjøper kvalpen av, Marianne Velle,men også for å bli kjent med andre som har islandshund og deres erfaringer:)

Følgere

Bloggurat